Zapisz się i zgarnij rabat
Bądź na bieżąco z promocjami i nowościami z rabatem 5%
Producenci
FAQ - pytania i pomoc

W jakich godzinach działa sklep?

Aktualne godziny działania sklepu internetowego Ketoshop.pl można znaleźć w zakładce kontakt.

Nie mogę się dodzwonić, dlaczego?

Działamy od poniedziałku do piątku w godzinach podanych w zakładce kontakt. Naszym priorytetem jest jak najszybsze realizacja Państwa zamówień. Często jednak zdarza się tak, że właśnie obsługiwany jest inny klient, dlatego polecamy kontakt e-mail lub przez specjalny formularz w zakładce kontakt. Odpisujemy i oddzwaniamy tak szybko, jak to możliwe.

Czy jak dziś wyślę przelew to czy jutro paczka do mnie dojdzie?

Zamówienia realizujemy po zaksięgowaniu wpłaty przez nasz dział księgowości. Dokładamy wszelkich starań, aby paczki były pakowane jeszcze tego samego dnia, w którym została odnotowana wpłata, jednak czas realizacji jest określony w regulaminie i wynosi do 7. dni roboczych, a czas dostawy wynosi do 2. dni roboczych i jest zależny od wybranego Przewoźnika.

Czy można dokonać zmian w zamówieniu po zmianie statusu na "wysłane"?

Niestety po zmianie statusu zamówienia na "wysłane" nie można dokonywać zmian, ponieważ zamówienie zostało już przekazane kurierowi.

Czy zamówienia są realizowane w weekendy i święta?

Zamówienia są realizowane wyłącznie w określonych godzinach.

Jakie są dane do przelewu?

ProfiMedical Polska Sp. z o.o.
Nr konta: 92 1140 1078 0000 4238 8400 1006
W tytule przelewu prosimy podać tylko nr zamówienia.

Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Czas realizacji zamówień określony jest w regulaminie sklepu i wynosi do 7. dni roboczych, jednak zwykle paczki pakujemy w ciągu 48h od zaksięgowania wpłaty.

Kiedy dany produkt będzie dostępny w sklepie?

O dostępności produktu w przyszłości można się dowiedzieć dopisując swój adres e-mail do formularza na stronie brakującego produktu, w momencie gdy pojawi się w ofercie klient zostanie o tym automatycznie poinformowany. Można też skontaktować się z nami poprzez formularz kontaktowy i zapisać się na listę oczekujących. Po pojawieniu się produktu, od razu informujemy klienta o ponownej dostępności.

Jaki jest numer kontaktowy do firmy "InPost"?

Numer kontaktowy do firmy kurierskiej InPost (infolinia): 722-444-000 lub 746-600-000.

Wybrałam/em dostawę do Paczkomatu, ale nie zdążę odebrać przesyłki w terminie. Czy mogę przedłużyć termin odbioru zamówienia z Paczkomatu?

Istnieje możliwość przedłużenia czasu pobytu paczki w Paczkomacie poprzez aplikację mobilną InPost. Funkcjonalność pozwala na wydłużenie pobytu paczki w Paczkomacie o 24h za opłatą niezależnie od wielkości przesyłki. Płatności dokonuje się wyłącznie za pośrednictwem aplikacji. Płatności za tę usługę dokonuje odbiorca przesyłki.

Czy realizowane są wysyłki za granicę?

Tak, realizujemy wysyłkę produktów za granicę. Informacja o koszcie wysyłki dostępna jest podczas składania zamówienia lub na stronie Formy dostawy.

Jak wyglądają koszty wysyłki w Polsce oraz na terenie Unii Europejskiej?

Informacje na temat kosztów przesyłki zawarta jest w zakładce Formy dostawy.

Jakie są opcje płatności za zamówione produkty?

Możliwe formy płatności znajdują się na stronie Formy płatności.

Z kim kontaktować się w sytuacji, gdy paczka została wysłana (odebrana przez kuriera), a jeszcze do mnie nie dotarła?

Prosimy o kontakt z firmą przewozową InPost. W razie problemów również służymy pomocą.

Otrzymałam/em uszkodzoną przesyłkę. Co mam zrobić?

Prosimy o sporządzenie protokołu w obecności i z pomocą kuriera. Jeśli nie jest to możliwe, to prosimy o bezzwłoczny kontakt z naszym specjalista ds. obsługi klienta po przez formularz kontaktowy. W mailu prosimy o opisanie sytuacji oraz załączenie zdjęć uszkodzonej przesyłki. Zajmiemy się wyjaśnieniem zaistniałej szkody, a o dalszej procedurze będziemy informować Państwa drogą mailową. 

W przesyłce brakuje zamówionego przeze mnie produktu lub jest w niej produkt, którego nie zamówiłam/em. Co robić?

Prosimy o kontakt przez formularz kontaktowy z naszym Specjalistą ds. obsługi klienta, pomoże w jak najszybszym czasie rozwiązać zaistniały problem.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl